29 жовтня 2020 року на факультеті Інноваційних технологій харчування і ресторанно-готельного бізнесу Одеської національної академії харчових технологій, в рамках роботи Інституту культури і мистецтв, була проведена он-лайн лекція-презентація на тему: «Символіка автомобільних логотипів» к.пед.н., ст. викл. кафедри іноземних мов. Шепель М.Є.
На сьогодні неможливо точно підрахувати всі існуючі марки автомобілів в світі. Емблеми автомобільних марок дуже різноманітні й мають глибоку історію створення. Під час зустрічі лектор розповів, яким чином створювались та що означають логотипи найвідоміших автомобільних марок: Ferrari, Audi, Peugeot, Volkswagen, Opel, Mercedes-Benz, BMW, Bentley, Cadillac, Opel, Chevrolet, Ford, Jaguar, Toyota, тощо. Присутні дізнались, що кожен логотип несе змістове навантаження й має конкретне позначення, що виражає прагнення і основні погляди виробників.
Не кожен автолюбитель зможе визначити марку машини за її логотипом, тому цікавий матеріал лекції безперечно розширив світогляд слухачів.
На лекції були присутні – 15 чоловік. Серед них студенти факультетів ІТХіРГБ, ТВтаТБ, ЕБіК а також члени Ради з гуманітарної освіти та виховання ОНАХТ.