28 травня 2020 року в Одеській національній академії харчових технологій на факультеті менеджменту, маркетингу і логістики, у рамках роботи Інституту культури та мистецтв, старшим куратором факультету ММіЛ, старшим викладачем кафедри маркетингу, підприємництва і торгівлі Євтушок О.В. була прочитана онлайн лекція на тему: «Ділова етика в маркетинговому менеджменті».
Лекція відбулася у форматі відеоконференції, на яку завітали близько 100 учасників. Із них були студенти факультету, куратори та зацікавлені науковці.
Під час проведення відкритої лекції, студенти дізналися, що етика бізнесу – це ділова етика, що базується на чесності, відвертості, вірності даному слову у взаємостосунках зі споживачами, працівниками, постачальниками, дистриб’юторами та громадськістю, а також здатності ефективно функціонувати на ринку відповідно до чинного законодавства, установлених правил і традицій.
Під час проведення відкритої лекції студенти дізналися, що корпоративна культура являє собою неявну, невидиму і неформальну свідомість організації, яка керує поведінкою людей і, в свою чергу, сама формується під впливом їхньої поведінки.
Під час проведення лекції студенти активно брали участь в обговоренні питання та демонстрували корпоративну поведінку, як зразкового члена команди на підприємстві.
Тематикою залишилися задоволені, як студенти так і викладачі.
На закінчення дійшли до висновку, що розуміння важливості ділової етики для успішного управління маркетингом, а точніше, ведення бізнесу, не є досягненням сучасності. Ще в дореволюційний період виходила газета ділових кіл “Біржові відомості”, яка обрала своїм девізом: “Прибуток над усе, але честь вища понад прибуток!”